לצערם של קופירייטרים כדוגמת 'כותב טוב', כ – 70% ממלאכת קידום אתרים בשיטתSEO (Search Engine Optimization) כרוך בתכנות קובץ ה HTML של האתר שלכם. הווה אומר שבזמן שחשיבות איכות הטקסט באתר קיימת ומשפיעה לטובה על הגולשים שכבר הגיעו לאתר, משקל רב נתון למה שכתוב בשפת תכנות האתרים, הלא היא HTML, בכדי שהגולשים שמחפשים אתכם, או את מתחריכם, ידעו על קיומכם. מצד שני, היכולת לכתוב תיאורים מדויקים לדפי האתר נתונה לכותבים מיומנים, כך שתפקידו של הקופירייטר לא זניח.
אל דאגה, זה בסדר אם אתם לא מבינים בתכנות אתרים, זה נורמאלי אם אתם לא מבינים מה זה HTML, כל שעליכם לעשות זה להדפיס את המאמר הזה, לקחת אותו לבונה האתר שלכם ולוודא שהוא מילא אחר הכללים הבאים בכדי שהאתר שלכם יקודם באופן אורגני ויעיל על ידי גוגל.
ציינו כותרות דף באמצעות תגי כותרת: תג הכותרת מספר הן למשתמשים והן למנועי החיפוש מה הנושא של דף מסוים. התג
אם הדף שלכם מופיע בדף תוצאות החיפוש של גוגל, תוכן תג הכותרת בדרך כלל מופיע בשורה הראשונה של התוצאות, והמילים בכותרת מודגשות אם הן מופיעות בשאילתת החיפוש של המשתמש. הדבר יכול לסייע למשתמשים לזהות אם הדף שלכם כרלוונטי לחיפוש שלהם.
כותרת עבור דף הבית של האתר שלכם יכולה להציג את שם האתר ויכולה גם לכלול חלקים אחרים של מידע חשוב כמו המיקום הפיזי של העסק או אולי כמה מילים שמתמצתות את העיסוק המרכזי או מרכיב המכירה העיקרי שאתם רוצים להדגיש.
אם הבנתם את חשיבות הכותרת בקובץ ה HTML, הבנתם שיש לתאר במדויק את תוכן הדף ולהימנע מבחירת כותרת שאין לה קשר לתוכן הדף כמו "ללא כותרת" או "דף חדש 1". למעשה, רצוי ליצור תגי כותרת ייחודית לכל דף ודף ולהימנע מתיאור אחד כללי עבור כל דפי האתר, במיוחד אם בניתם את לשוניות האתר שלכם כך שיכילו מידע ייחודי ומיוחד בכל דף ודף. זכרו, רצוי שלכל דפי האתר שלכם תהיה כותרת ייחודית שמסייעת לגוגל לדעת איך דף מסוים באתר נבדל מן האחרים.
השתמשו בכותרות קצרות, אבל תיאוריות ואינפורמטיביות. אם הכותרת ארוכה מדי, גוגל יציג רק חלק ממנה בתוצאות החיפוש והמידע שיקבל הגולש המחפש, תהיה חסרה או שבורה. הימנעו מכותרות ארוכות מדי שלא עוזרות לגולשים למצוא את מה שהם מחפשים וותרו על הרעיון הקלוקל לדחוס מילות מפתח מיותרות בתגי הכותרת. גוגל מכיר את הטריק הזה ומוריד את דירוג האתר כשהוא מזהה ניסיון לעשות זאת.
אם למדתם משהו חדש בעקבות המאמר הזה, כתבו לנו ונמשיך להעלות עבורכם מאמרים נוספים שיעזרו לכם להבין איך מקדמים אתרים בשיטת SEO ומה צריך לעשות לשם כך.
"כותב טוב", הוא סטודיו קופירייטינג ותיק כל כך שטקסטים שלו נמצאו במערות בית גוברין מהתקופה שקדמה להמצאת הטקסט. חוץ מספרי ביוגרפיה ומקצוע, צוות "כותב טוב" מייצר טקסטים למגזר העסקי, הפרטי, בני מיעוטים ובני תערובת. האמת שזה לא משנה, כולנו בני אדם וכולנו (לפחות חלקנו) קוראים וכותבים טוב. "כותב טוב" - קופיריטינג, עריכת תוכן וסופרי צללים.
www.kotevtov.com